понеділок, 25 лютого 2013 р.

Конкурс на лучщее название, логотип и девиз ШКП

Совет школьного клуба предпринимательства объявляет конкурс на лучшее название, логотип и девиз ШКП.
Конкурс проводится с 26 февраля по 04 апреля 2013 года в два этапа.
Предлагаем ознакомиться с Положением о конкурсе.



ПОЛОЖЕННЯ ПРО КОНКУРС
НА КРУЩУ НАЗВУ, ЛОГОТИП ТА ДЕВІЗ
ШКІЛЬНОГО КЛУБУ ПІДПРИЄМНИЦТВА
Харківського технічного ліцею № 173

1.     Загальні положення
1.1   Мета конкурсу – розробка назви шкільного клубу підприємництва (ШКП), його логотипу та девізу, які відображають сучасну позицію ШКП ліцею, як авторитетної молодіжної організації, відкритої до співробітництва, діяльність якої направлена на розвиток в учнів ліцею культури підприємництва та необхідних компетентностей для досягнення успіху в бізнесі чи професійній кар’єрі.
1.2   Назва, логотип та девіз будуть прийняті в якості офіційної символіки ШКП ліцею і будуть використовуватися в оформленні комплектів ділової документації, Інтернет-блозі ШКП, а також різноманітній інформаційній та сувенірній продукції.
1.3   Ініціатором конкурсу є Рада ШКП.
1.4   Організація конкурсу і нагородження переможців здійснюється Радою ШПК. Координацію конкурсу здійснюють опікуни ШКП.
1.5   Визначення переможців конкурсу здійснюється Інтернет - голосуванням на Інтернет – блозі: osnovieconomiki.blogspot.com
2.     Термін проведення конкурсу
2.1   Конкурс проводиться з 26 лютого 2013 по 04 квітня 2013 року.
2.2   Прийом конкурсних робіт проходить з 26 лютого 2013 року по 21 березня 2013 року
2.3   Голосування за кращу конкурсну роботу проходитиме з 22 березня 2013 року по 02 квітня 2013 року.
2.4   Церемонія нагородження переможців відбудеться 04 квітня 2013 року.
3.     Порядок і умови проведення конкурсу
3.1   В конкурсі можуть приймати активну участь всі бажаючі учні ліцею.
3.2   До участі у конкурсі приймаються роботи надіслані на електронну адресу: osnovieconomiki@gmail.com в період з 26 лютого 2013 року по 21 березня 2013 року включно. Голосування за кращу конкурсну роботу буде здійснюватися на Інтернет блозі osnovieconomiki.blogspot.com в період з 22 березня 2013 року по 02 квітня 2013 року включно.
3.3   Кожний учасник може вислати на конкурс не більше трьох робіт за умови дотримання всіх представлених вимог до робіт.
3.4   Кожна робота повинна супроводжуватися електронним листом у якому повинні бути вказані такі дані: прізвище, ім’я учня, клас, номінація роботи. Роботи без вказаних даних на конкурс не приймаються.
3.5   Роботи і електронні листи для участі в конкурсі надсилаються на адресу електронної пошти Ради ШКП: osnovieconomiki@gmail.com. В темі листа обов’язково вказується «На конкурс».
3.6   Роботи виконуються на основі Технічного завдання (Додаток 1).
3.7   Визначення переможців конкурсу здійснюється шляхом голосування за кожну роботу на Інтернет блозі osnovieconomiki.blogspot.com. Переможцем вважається та робота, яка набрала найбільшу кількість голосів.
3.8   Переможці конкурсу отримують солодкі призи і їх роботи будуть використовуватися як офіційна символіка ШКП.
3.9   Шкільний клуб підприємництва гарантує розміщення на своїх інформаційних ресурсах імен авторів назви, логотипу та девізу, які перемогли в конкурсі.
3.10                  Відправка робіт на адресу електронної пошти Ради ШКП є підтвердженням того, що учасник конкурсу ознайомлений з Положенням про конкурс і згодний з умовами і порядком його проведення.



Додаток 1
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ ДЛЯ УЧАСНИКІВ КОНКУРСУ
1.     Під назвою шкільного клубу підприємництва розуміємо словесне позначення, найменування клубу, яке розкриває специфіку діяльності молодіжної організації. Назва клубу вказується українською мовою.
2.     Під логотипом клубу мається на увазі оригінальна емблема (умовне зображення ідеї в малюнку) і зображення повної або скороченої назви ШКП українською мовою.
3.     Девіз ШКП – це виражена одним словом або короткою фразою основна ідея, яка визначає поведінку, діяльність та напрямок роботи шкільного клубу підприємництва. Девіз клубу повинен звучати українською мовою.
4.     Вимоги до представлених на конкурс робіт:
·        Оригінальність,
·        Асоціативність,
·        Запам’ятовуваність,
·        Функціональність,
·        Лаконічність.
5.     До складу логотипу представленого на конкурс входять:
·        Чорно-біле зображення логотипу, растрове (*.jpeg,*.gif, *.png, *.jpg, не більше 1 Мб);
·        Кольорове рішення логотипу растрове (*.jpeg,*.gif, *.png, *.jpg, не більше 2 Мб);
·        Пояснювальна записка (з описом деталей і загальної ідеї логотипу – образність, асоціації і т.д.) в форматі MS Word.
6.     Назва та девіз представляються на конкурс у форматі MS Word.